רוצים שנגיע להעביר אצלכם/ן בית מדרש חברתי?

מרכז ההדרכה של "ממזרח שמש-כל ישראל חברים" מהווה מקום מפגש פיזי, רגשי ורוחני בין זהויות שונות במרחב הישראלי והיהודי. במפגש נעסוק בבירור זהות, במנהיגות עצמית וחברתית, בהרכב החברה הישראלית, ועוד; כל זאת באמצעות פגישה חווייתית, אישית וקבוצתית, עם מקורות יהודיים וישראליים מתקופות שונות וברוח חכמי יהדות ארצות האסלאם.

אנו מאמינות/ים כי באמצעות שינוי התודעה הישראלית הרחבה, ע"י הפרטים והמגוון האנושי המרכיב את החברה, ניתן לעשות שינוי חברתי ולהפוך את המקום בו אנו חיות/ים למקום שמכיל זהויות שונות ומעניק לכולן מקום שווה.

מרכז ההדרכה מספק סדנאות, סמינרים, ימי עיון, קורסים, הרצאות וסיורים- לקהלים שונים ומגוונים: סטודנטיות/ים, א/נשי חינוך, הורים, ש"שינים, מכינות קדם צבאיות, מכינות בוגרות/ים, מדריכים/ות בתנועות הנוער השונות, רבני קהילות, תלמידי/ות תיכון וחט"ב, עובדים/ות סוציאליים/ות, עובדות/ים עם א/נשים בעלי/ות צרכים מיוחדים, משרתי/ות כוחות הבטחון, בני/ות שירות לאומי ועוד.

הסדנאות מותאמות לקהל היעד, ונבנות לפי צרכי המקום ומאפייניו.

אנו פועלות/ים בכל רחבי הארץ- ישנה אפשרות שנגיע אליכם/ן, או שתגיעו להתארח אצלנו (בתי המדרש שלנו ממוקמים בירושלים ובחולון).

צרו קשר- עוד היום, עם סיגל אברהם, מנהלת מרכז ההדרכה, במייל sigal@mizrach.org.il  או בטלפון 058-6518290.

אביחי דהן

ממזרח שמש > מבט אישי  > אביחי דהן

אביחי דהן

אביחי דהאן, 30
בוגר אוניברסיטת חיפה תואר שני בניהול מערכות חינוך , תואר ראשון בחינוך . ובוגר מכון מנדל למנהיגות.
מנחה נטועים מגדל העמק וטבריה.
מורה ברשת אורט ומלמד אזרחות תנ"ך ותרבות יהודית ישראלית. רכז חברתי.
נטועים בשבילי זה מקום. מקום לשינוי ללמידה ליצירת חברה ישראלית חזקה יותר. נטועים בשבילי זה להעניק שורשים לסטודנטים/ות ובו זמנית גם להעניק להם כנפיים. בית מדרש ללימודי יהדות אך גם תקשורת חברה פוליטיקה.בית מדרש רלוונטי מאי פעם.
מערך שנגע בי – כל ישראל יש להם חלק.. המערך שלימדתי הכי הרבה והכי הרבה פעמים למדתי מחדש. הוא נגע כי הוא פותח ומזמין אנשים להמשיך לחקור לשאול ללמוד ולהרגיש שיש להם חלק כאן בסיפור של כולנו .
עשייה משמעותית בנטועים היא מאוד רחבה ובכל פרויקט יש את הנקודה המשמעותית… בעפולה הקמנו פרויקט של קבלות שבת בקהילה שלימים אומץ על ידי הרשות המקומית ופועל מאז בכל שישי בקיץ ..
הכוח שאני רואה בנטועים זה הכוח להאיר, להאיר ולראות את הטוב שבעיר בסטודנטים בקהילה ובמדינה. "מידת הצדיקים שרואים את הצד הטוב שבאדם" כך אומר חכם אברהם דהאן זצ"ל ואת תפיסת עולם זו אני מנסה להנהיג בחיי ובחיי הסטודנטים שלנו.